Forever Young
takut result semester 3 esok :(
Monday 28 May 2012 ? 0 Atashinchi ?

assalamualaikum, hai, anep nak cerita ni. anep takut la esok result semester 3 keluar, entah dapt berapa kan, ye la, anep harap sgt dapt yang terbaik, sebb dah habis kaw2 dah anep buat hari tu. harap ada la hasilnya. insyaallah kan, anep harap mak n abah bangga dengan anep, insyaallah "ya allah ya tuhan ku, aku memohon kepada mu ya allah, kau berikan la keputusan yang terbaik untuk aku, dan rakan2 aku ya allah, kau permudahkan aku untuk menerima keputusan yang terbaik semester 3 yang aku terima esok ya allah, kau ampunkan la segala dosa2 yang pernah aku lakukan, aku memohon kepada mu, amin ya rabbil al amin." kawan2 doa2 kan ye semoga anep dapat keputusan yang terbaik esok, insyaallah.

okay la sampai disini ye, bye assalamualaikum, i love you <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post